De vereniging heeft op 17 februari 2024:

55 Leden, waarvan 48 Senioren en 7 Jeugdleden

Er is een stijgende belangstelling van de jeugd van de gemeente Peel en Maas.

een-grote-uitgebreide-familie.jpg

De jeugd en senioren worden begeleid door ervaren trainers waarbij plezier in het spel en tactisch inzicht wordt geleerd in wekelijkse trainingen. Daarnaast worden er uitwisselingstrainingen georganiseerd met omliggende buurtgemeentes. De recreanten ontmoeten elkaar op dinsdag- en/of woensdagavond voor de gezelligheid maar achter de tafel is het ook bij hen nog steeds menens.

De competitie 2022/2023 bestaat onder andere uit 1 seniorenteam, actief in de provincie Limburg en 2 jeugdteams, die ook actief gecoacht worden tijdens de wedstrijden.
Bij de recreanten spelen 6 teams in de recreantencompetitie tweewekelijks hun wedstrijden tegen andere Noord-Limburgse verenigingen.

Ook tafeltennissers met een beperking weten hun weg te vinden naar onze vereniging.
In 2010 is er tijdens de Special Olympics gebruikt gemaakt van onze accommodatie, dit zijn de olympische spelen voor sporters met een beperking. Daarnaast organiseren we al jaren zeer succesvol de Limburgse Kampioenschappen en één van de recreanten-toernooien. Uiteraard hebben we nog onze eigen interne toernooien zoals de clubkampioenschappen en het blacklight toernooi. Elk jaar zijn er op ongeveer 20 dagen toernooien, georganiseerd door NTTB waarbij bij deelnemers en andere gasten de namen van sponsoren zichtbaar aanwezig zijn.

Het bestuur bestaat uit 8 leden, die ook nog vaak een kartrekkersrol hebben in de vele commissies.

Verder neemt onze vereniging actief deel aan de stichting Pius Park.

TTV Fortus is een financieel gezonde vereniging waarbij de leden, voor het lidmaatschap en competitie, contributie betalen. Tevens hebben we een aantal acties om inkomsten te genereren, zoals onder andere de organisatie van enkele toernooien (namens de NTTB). Daarnaast zijn wij ook afhankelijk van regionale sponsoren die een bijdrage willen leveren aan de verdere bloei van onze vereniging. Onze leden zijn landelijk en provinciaal actief en ons tafeltennishome geldt als één van de mooiste van Limburg. TTV Fortus streeft ernaar om alle doelgroepen die bij haar actief zijn een stukje ontspanning en plezier te laten beleven op tafeltennisgebied, waarbij meedoen en onderdeel zijn van een vereniging/club belangrijk is. De prestatie is uiteraard belangrijk maar dat beleeft eenieder op zijn/haar eigen manier en niveau, en dat maakt ons tot een mooie vereniging met een sterke sociale cohesie.

De moeite waard dus om daar je bedrijfsnaam aan te koppelen!

Kijk ook eens onder tabblad Sponsors