Jaarlijkse verenigingactie óf contriutieverhoging?

poll.jpg

Zoals besproken op de jaarvergadering levert de jaarlijkse rommelmarkt actie helaas niet meer voldoende inkomsten op, en weegt het ook niet meer op tegen de enorme hoeveelheid uren die hier door alle vrijwilligers in worden gestoken.
Op de jaarvergadering hebben we het daarom gehad over verschillende alternatieven. Omdat hier de meningen over uiteen lopen, hebben we bij de jaarvergadering aangegeven een poll te houden onder de leden om te peilen voor welke optie het meeste draagvlak is onder de leden. De poll vinden jullie hier en kunnen jullie online invullen, en kost maar 1 minuutje om in te vullen:

Poll: www.ferendum.com/nl/PID186868PSD64580

Ben je jeugdlid, laat dan aub (een van) je ouders de poll invullen,
alvast bedankt voor jullie reacties, op basis van de uitkomsten zal het bestuur een beslissing maken t.a.v. de verenigingsactie.

Uitslag poll:

Beste leden,
bedankt allemaal voor het stemmen op de poll t.b.v. de verenigingsacties. Er hebben 60 leden gereageerd, hieronder zien jullie de uitslag:

uitslag poll.png
Zoals jullie kunnen zien, zit er niet heel veel verschil tussen de stemmen, maar de meeste stemmen zijn er voor optie 1 (diverse acties door het jaar heen). We willen hier als bestuur graag in mee gaan, en willen dit in ieder geval een jaar gaan proberen. Om dit te coördineren (acties uitzoeken, communicatie met de diverse acties en onze eigen leden) zoeken we 1 iemand die deze rol op zich wil nemen. Zou je als je hier interesse in hebt, contact met iemand van het bestuur op willen nemen? Gezien voor deze optie het meeste draagvlak is, gaan we er vanuit dat deze rol op korte termijn zou kunnen worden ingevuld.
Verder hebben we ook nog gekeken naar contributies bij andere tafeltennisclubs in de gemeente Limburg, om te zien hoe we qua hoogte van de contributie verhouden tot de andere clubs in de provincie. Dit overzicht vinden jullie hieronder. Zoals jullie kunnen zien staat TTV FORTUS helemaal onderaan qua hoogte van de contributie. De jeugd betaalt 30 euro minder dan gemiddeld per jaar en de volwassenen zelfs 35 euro minder dan gemiddeld. Als bestuur willen we daarom volgend jaar ook gaan kijken naar de hoogte van de contributie, dit zal volgend jaar in de jaarvergadering aan de orde komen.

uitslagpoll1.png

Tot op heden, 30 december 2018, hebben we helaas nog geen enkele reactie gekregen op de vraag wie de diverse acties wil gaan coördineren.
Voor deze optie is, zoals je kunt zien, de meeste animo, echter deze acties organiseren zich uiteraard niet vanzelf.

Vandaar nogmaals de vraag van het bestuur: wie zou de diverse acties willen gaan coördineren komend jaar
(acties uitzoeken, communicatie met de diverse acties en onze eigen leden)?